headline photo

merry christmas

Sunday, December 26, 2010

HOHOHO!!!



wah . mesti best kan klu tmpat kite neyh turun salji . hehehe :))
mesty boleh mkn ais kepal kan .

tp ape yang aku nak buat hari ni haa ? busannye xleh g jejalan . ddk rumah je :((
sehari suntuk ngadap lappy jew . busan giler . 

buka ym pun xde yg nak negurnye . bajet sombong kan . haha . bru nak naik laa tuh . hmmmm . 
wktu sdang tgk2 friend tuh . terjumpe laa seorang gadis yg aku rase mmg kenal sngt . aku pun click larh die nye pic kan .

belek punye belek . rupe2 nye gadis tuh ex gurl waktu zaman persekolahan dlu . tetiba jew rase rindu dia kan . jd, aku pun mengelamun laa jup kan . tringat kenangan2 ngan die . bercinta alam persekolahan laa katakan . hehe :))

sedih laa jgk kan bila aku buka stu album die . ternmpk larh pic die wth bf die . aku pun tanpa segan silu terus ttp fb tuh . haha . pergi je dapur . makan . =,='


0 comments:

Suka blog ni !