headline photo

Aku Perlukan Lebih Masa

Tuesday, September 20, 2011

Apa yang perlunya lebih masa tuh haa...?

Heheehe . Sebenanye aku neyh xbrape pandai sangat nak karang sal hidup aku nih . Xtahu nak cerita ape .

Yang pasti harini best...ape yg best sngat kan . Haaaa... ni dia~
Harini dapat makan Rojak Ayam . Memang masyuk laaa die punye kuah tu . Agak sedap laa dari tempat2 yang lain kan . Dia punya ayam pun banyak . Kira GOOD laaa . hehe : )

Yang penting Rojak Ayam nih sedap .
So, sesape yang nak merasa Rojak Ayam nih . Leh laaa luangkan masa datang ke Dungun,Terangganu...Isyaallah saya boleh tunjukkan tempat dia...



Haaa . Terlupa lak . Mesti nak tahu kan ape yang perlu lebih masa tadi kan . Heehee . Sebenarnye perlu lebihkan masa untuk saya makan nanti . Sebab terlampau kusyuk duk makan td . Kawan2 da bebal2 sebab makan lambat sngat . So diorang nak tinggal aku kat situ . Siot je . Biar laaa aku makan dengan tenang jup kan . hehe . Bukan senang nak jumpe kedai yang betul2 sedap mcm ni . Asyik dapat yang manis2 je kat Dungun nih  : )

::Peace::

0 comments:

Suka blog ni !